marți, 9 aprilie 2013

Uleiul de cocos pentru păr deteriorat

Părul meu s-a deteriorat după ce am descoperit vopseaua de păr şi placa de întins părul, când aveam 15 ani. Până atunci am avut un păr sănătos, strălucitor, cu fir gros, aveam tot timpul părul lung şi admirat, dar tentaţia a fost prea mare cu vopseaua de păr aşa că l-am vopsit roşcat, după aia blond. De 5 ani am revenit treptat la brunet, l-am tuns scurt iar când şi-a revenit cât de cât iar am început să îl vopsesc. În total în acest timp cred că am fost nevopsită un an jumătate..Am încercat o mulţime de tratamente, atât măşti făcute acasă cu ouă şi miere, ulei de măsline, cât şi tratamente costisitoare şi sintetice. Până la urmă mi-am dat seamă că soluţia pentru părul meu este să schimb şamponul cât mai des, singurul lucru pe care nu îl schimb este balsamul de păr cu lapte de la Kallos, probabil că îl cunoaşteţi şi voi (dacă nu, click aici: link). Atunci când nu am timp/răbdare să folosesc acest balsam, părul mi se încurcă îngrozitor după spălare. Dar nu vreau să vorbesc despre balsamul de păr acum, ci despre noul tratament pentru păr pe care l-am început azi.

V-am zis că am început anul cu schimbări în alimentaţie, am renunţat la sucurile carbogazoase definitiv, am redus aportul de glucide, am făcut curăţenie în garderoba şi am renunţat la tot ce nu mai foloseam de ceva vreme, fac o cura cu detoxifiere, iar acum îi venise şi părului meu rândul pentru o îmbunătăţire. Aşa că am început azi cura cu ulei de cocos pentru păr. Îmi voi face o mască cu ulei de cocos odată pe săptămână, mască ce o voi lasa pe păr cât de mult pot (în orice caz mai mult de o oră) şi va ţin la curent cu rezultatele! Eu aştept minuni de la acest ulei, deoarece am citit numai lucruri bune despre el, este bun nu numai la păr, ci şi la piele, la slăbit, citit mai multe aici: link. Pe site-ul Andreei Raicu am citit că poate fi folosit şi ca demachiant. De curiozitate îl voi încerca şi eu pentru acest scop, dar deocamdată îl voi folosi intens doar pentru păr.



Dacă ar fi să am încredere în ambalaj, acest produs este 100% natural. Pentru cele 500 de grame am dat 30 lei, la DM. Conţinutul este solid, dar se topeşte repede dacă e scos din recipient. Eu am scos câteva linguriţe (poate prea multe) şi le-am pus într-un vas de porţelan, de unde mi l-am întins pe toată lungimea firului de păr. În prealabil mi-am udat părul cu apă caldă. Cu siguranţă după câteva utilizări voi şti cum şi cât să dozez. Vreau să va spun că primul efect observat e că mi-a hidratat foarte bine mâinile, deoarece l-am aplicat direct cu mâinile, cu nu pensulă. Ne auzim peste vreo două luni, să va povestesc despre rezultate.

9 comentarii:

  1. buna! la ce magazin DM ai gasit acest ulei? ms!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand scuze pentru raspunsul foarte intarziat. Am cumparat uleiul la un DM din Cluj (cartierul Manastur).

      Ștergere
  2. Fug si eu la DM imediat, tot din Manastur sunt :))

    RăspundeţiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, sunt deja la a treia cutie, parul este mult mai matasos, nu mai cade asa de mult si e mai usor de aranajat. Folosesc acest ulei odata e saptamana si incerc sa il tin cat mai mult pe par. Mult succes!

      Ștergere
  4. Buna, ajuta si pentru parul deteriorat?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Este cel mai eficient produs pentru ingrijirea si repararea parului pe care l-am incercat.

      Ștergere
  5. Eu nu am gasit ulei pur este ca uleiul de masline e la fel de bun

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit si ulei de masline pentru par, dar cel de cocos mi se pare mai usor de aplicat, deoarece tinut la rece are stare solida. Nu pot face o comparatie de calitate, deoarece ulei de masline nu am folosit atat de mult cat am folosit uleiul de cocos.

      Ștergere