sâmbătă, 30 martie 2013

Masca de fata Yves Rocher

Primul produs de la Yves Rocher care m-a dezamagit, desi ''dezamagit'' e mult spus deoarece mari asteptari nu aveam de la el. E mult spus si ca nu imi place acest produs, este pur si simplu inutil (pentru tenul meu). N-are nici un rost sa il mai cumpar vreodata. Costa aprox 25 lei, bani din care mai bine as fi cumparat rodii adevarate :))

Ce promite:
Pentru un ten luminos, utilizaţi Masca 3 Minutes cu extract de Rodie o dată sau de 2 ori pe săptămână. Textura sa revigorantă, cu accente fructate de Rodie, transformă duşul într-un moment de plăcere. În doar 3 minute, tenul Dvs. este revigorat şi luminos. 
Ce ofera:
NIMIC. Serios. Am aplicat masca, in strat destul de gros, am lasat-o 3-4 poate chiar 5 minute (da, eu care nu am rabdare cu mastile de fata/par, etc). Am limpezit si..nimic! Nici dupa prima aplicare, nici dupa a doua, nici dupa ce am terminat tubuletul de 50 ml. Noroc ca nu mi-a facut rau, macar.
Imi place sa testez din cand in cand produse noi, desi de obicei sunt foarte conservatoare si daca gasesc ceva bun il folosesc mereu. Dar nu strica sa mai testez una alta, cine stie, poate descopar ceva foarte bun:) In nici un caz nu e valabil pentru aceasta masca :))


0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu